Możesz mieć najlepszą ofertę i świetną stronę internetową, ale będą one na nic, jeśli nikt ich nie zobaczy. Oczywiście pomaga w tym pozycjonowanie – wysokiej jakości zawartość, rozbudowane opisy i merytoryczny, angażujący blog są skuteczne, ale wymagają czasu. Tak na wdrożenie, jak i zadziałanie. Tymczasem klienci potrzebni są już teraz. Dlatego warto postawić na najpewniejsze i szeroko dostępne rozwiązanie marketingowe, jakim jest reklama Google Ads. Pokrótce przedstawimy dziś, dlaczego warto się nią zainteresować.
Sieć w sieci
Reklama Google Ads jest wszędzie. To nie tylko sponsorowane wyniki wyszukiwania (a już one otwierają ogromne możliwości), ale też dziesiątki innych miejsc: Gmail, YouTube, Google Play, czy Mapy. Przekłada się to na miliardy użytkowników, którzy mogą być Twoimi potencjalnymi klientami. Wszystkim zarządza się z centralnej konsoli z wysoką automatyzacją, która pomaga optymalnie zarządzać miejscami wyświetlania. Mało tego – powszechność usług Google pozwala na integrację danych z różnych urządzeń i pokazanie reklam zarówno na komputerze, jak i telefonie.
Targetowanie
Jakkolwiek nie jest to nieco przerażające (i jednocześnie zaczyna się zmieniać), to nikt nie wie tyle o internautach, co Google. Reklama Google Ads jest tak wydajna dlatego, że po dobrej konfiguracji wyświetla się tylko osobom, które rzeczywiście są nią zainteresowane. Dodatkowo z dużym prawdopodobieństwem skorzystają z Twoich usług lub dokonają konwersji. To dziesiątki czynników związanych z zainteresowaniami i danymi demograficznymi, które pozwalają określić, czego ktoś może potrzebować. Co więcej, dane o zachowaniach umożliwiają dotarcie do osób na konkretnym etapie lejka zakupowego. Możesz poprowadzić ich przez kolejne etapy ścieżki, od budowania świadomości marki po pokazanie konkretnych produktów lub usług.
Rozbudowana analiza
Aby powyższe było możliwe, każda reklama Google Ads jest szczegółowo monitorowana. Dowiadujesz się, jak ludzie reagują, czy są zainteresowani, a przede wszystkim – jaka jest skuteczność. Systemy porównywania pozwalają znaleźć najlepsze rozwiązania, a coraz większa automatyzacja połączona ze sztuczną inteligencją kieruje reklamami zapewniając skuteczność. Co ciekawe zdobyte w ten sposób dane przydają się nie tylko do tworzenia nowych, coraz lepszych reklam, ale także pozwalają poznać bliżej Twoich klientów i dostosować do nich sklep oraz ofertę. Nie tylko online!
Reklama Google Ads może być używana na każdym poziomie
W przeciwieństwie do wielu platform i narzędzie E-commerce reklama Google Ads nie ma właściwie dolnego limitu. Można zaczynać od budżetu wynoszącego kilkadziesiąt-kilkaset złotych, podczas gdy wielkie firmy operują milionowymi kwotami. Dzięki wspomnianej wcześniej optymalizacji masz pewność, że każda złotówka zostanie wydana sensownie. W dodatku przyjazny interfejs umożliwia samodzielne zarządzanie reklamami, szczególnie że poradników nie brak. Natomiast z czasem, gdy Twoje obroty będą rosnąć, możesz płynnie przekazać kontrolę specjalistom, którzy pokierują skomplikowanymi sieciami kampanii reklamowych.
Reklama Google Ads to pewna inwestycja
Nie ma lepiej poznanego narzędzia marketingowego w Internecie. Ma też największe zasięgi, jasno określone zasady i świetną wydajność już do najmniejszych budżetów. Do tego dochodzi ogromna baza specjalistów związanych stricte z nim, która pomoże Ci stworzyć indywidualną strategię dla Twojej firmy. Efekty są właściwie natychmiastowe. Wyświetlanie rozpoczyna się od razu po sprawdzeniu kampanii i powoduje przypływ użytkowników, a żeby było lepiej to nie tylko chwilowe efekty. Jeśli Twoja strona oferuje wysokiej jakości materiały, to płatny ruch przełoży się także na lepsze wyniki SEO, bo zaangażowanie użytkowników zostanie zauważone przez Google. Łącząc te dwie metody, możesz liczyć na najwyższą skuteczność, zapewniając sobie klientów już teraz i inwestując w przyszłość. Idealne rozwiązanie bez zbędnego ryzyka sprawdzone przez miliony przedsiębiorców!