Reklama w Social Media – skuteczne kampanie reklamowe w mediach społecznościowych
Bądź tam, gdzie są Twoi klienci
Media społecznościowe na stałe zmieniły model komunikacji firm oraz podejście do szeroko rozumianej promocji w internecie. Badania wskazują, że w mediach społecznościowych porusza się 11 milionów Polaków, a każdy z nich spędza tam średnio nawet 2h/dobę – 82% robi to dzień w dzień!
Reklama w Social Media – co to oznacza dla Twojej firmy?
Dostajesz obszar komunikacji z 11 milionami potencjalnych klientów.
Widoczność w mediach społecznościowych poszerzy grono Twoich klientów, otworzy możliwość zbudowania profesjonalnego wizerunku Twojej firmy oraz zwiększy sprzedaż produktów lub usług.
Zalety korzystania z mediów społecznościowych
Stworzysz wizerunek firmy, zgodny z celami marketingowymi.
Zaprezentujesz firmę, przedstawisz jej usługi/produkty.
Zaangażujesz dotychczasowych klientów i wzmocnisz relacje z nimi.
Zyskasz nowych klientów.
Poprzez analitykę uzyskasz informacje o fanach Twojej strony i poznasz profil typowego klienta.
Otrzymasz kanał do dialogu ze społecznością i poznasz jej potrzeby.
Dzięki Facebook Ads skutecznie dotrzesz do klientów w tani sposób.
Stwórz więź z klientem
Media społecznościowe na stałe zmieniły model komunikacji firm oraz podejście do szeroko rozumianej promocji w internecie. Obecnie komunikacja musi odbywać się 24h/dobę, a fani muszą zostać zaangażowani i być aktywni w kanałach social media. Wyłącznie w ten sposób zyskasz więź z klientem i wzbudzisz w nim emocje, które są bardzo istotne w konsumpcji Twojej marki.
Poznaj naszą ofertę
Tworzenie i prowadzenie Fanpage
Ustalenie strategii komunikacji z użytkownikami.
Budowanie wizerunku firmy.
Tworzenie treści, grafik oraz materiałów wideo.
Utrzymywanie kontaktu z fanami poprzez aktywne zarządzanie kontem.
Pozyskiwanie nowych użytkowników.
Wzrost zaangażowania.
Obsługa kampanii reklamowych
Ustalenie strategii reklamowej zgodnie z celami marketingowymi firmy.
Przygotowanie materiałów promocyjnych (treści, grafiki, wideo).
Obsługa kampanii.
Zarządzanie budżetem.
Mierzenie wyników kampanii.
Optymalizacja kampanii.
Dodatkowe elementy oferty KoboSystem
Sesje fotograficzne.
Tworzenie projektów graficznych.
Strategia, analityka i optymalizacja.