Sprawdź jakie jeszcze propozycje przygotowaliśmy dla Ciebie i dla Twojej firmy. Wybierz narzędzia, które ułatwią Ci prowadzenie biznesu online.
Google Optimize
Optimize pozwala realizować własne testy A/B bez udziału programistów, by sprawdzić ich skuteczność pod kątem określonych celów. Dzięki tej usłudze możemy edytować surowy kod HTML, dodawać reguły Javascript czy CSS. W bardzo łatwy sposób można zmieniać kolory przycisków, przenosić zdjęcia w inne miejsce, edytować nagłówki i treści, po to, żeby sprawdzić, jak zmiany wpłyną na liczbę konwersji. Optimize jest dostępny w wersji darmowej, jak i bardziej rozbudowanej i płatnej – pro.
Google Trends
To serwis, który do wyświetlenia jak często interesująca nas fraza jest szukana, wykorzystuje dane z wyszukiwarki Google. W łatwy sposób możemy sprawdzić, co aktualnie jest na szczycie wyników, a co wyszło już z mody. Szukane dane można porównać na wykresie bądź posortować np. według języka.
Double Click
24 lipca 2018 roku nastąpiło połączenie DoubleClick oraz Analytics 360 w Google Marketing Platform, który oparty jest na uczeniu maszynowym. Połączenie platformy reklamowej i analitycznej, której zadaniem jest m.in. automatyzacja codziennych procesów, zwiększona kontrola środków przeznaczonych na reklamę, jak również gromadzenie danych i raportów w jednym miejscu, co ma zoptymalizować działania marketingowe. W ramach GMP możemy korzystać z takich usług jak:
Canva
Proste narzędzie dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z tworzeniem projektów graficznych. Intuicyjny edytor graficzny, dzięki któremu w łatwy sposób przygotujemy grafiki do wpisów w mediach społecznościowych, zaproszeń od podstaw czy plakatów. Do dyspozycji mamy bibliotekę ilustracji i zdjęć.
CRM
Głównym zadaniem tego narzędzia jest uporządkowanie procesów sprzedażowych i marketingowych. CRM jest swoistą bazą danych na temat poszczególnego klienta. Dobry CRM powinien być elastyczny, tak żebyśmy mogli dopasować potrzebne nam funkcje do rodzaju naszej działalności. W Internecie znajdziemy niezliczoną ilość programów, również tych darmowych, które swoją funkcjonalnością nie ustępują płatnym wersjom. Pamiętajmy, że CRM to nie tylko program, ale przede wszystkim strategia biznesowa, w której potrzeby naszych klientów są na pierwszym miejscu.
Przeczytaj pierwszą część wpisu na naszym blogu!